äcklande tanke.

Sitter och tänker... Jag förstår verkligen inte hur man kan strula med andra (på fyllan eller nyktert) när man har en partner (eller nån man älskar). Jag förstååååår inte?! blir äcklad av tanken. Hur kan man göra så mot någon?! Har man känslor för sin partner så kan man inte göra så mot den, det är otrohet så det skriker om det onyktert eller ej, vare sig den är med på det eller ej. Fyfan. Pratade nyss med en vän som råkat ut för JUST DETTA och jag önskar jag kunde göra nått för henne, bad henne dumpa svinet fortare än kvickt. Skulle ALDRIG förlåta en sådan sak, never in my life. Och skulle ALDRIG göra nått sådant mot någon jag älskar!

Vad får man ut av själva hånglet?! Och på vilken nivå är det? "en fyllegrej" no shiet, men det är ingen ursäkt?! Vill man ha andra då eller vafan är problemet?! Skillnad om man är singel,men är man tillsammans.... så FÖR I HELVETE HÅLL ER TILL PARTNERN!


Usch... så irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0