What A day.

Igår jobbade jag heldag, gick jättebra och var jätteskoj. Efter jobbet tog jag mig en promenad hem, precis när jag kom innanför dörren ringde Sandra och sa att de började gå ner till bilen. Så jag gick ner... och vi åkte till Linus för att han har fyllt år, och firade honom. Där var Sandras kusin Max också. Guuud vilken söt liten bäbis. =P

Sen åkte jag hem och mitt internet hade slutat fungera, så jag tittade på film men kunde inte sova... sen började min dator få fnatt, visade sig att jag hittade tracking cookies i datorn, inte kul.... tog bort dem och nu funkar den som den ska... sen hoppa internet igång, inte för att jag har nått egentligen...

Beställde eget internet då, fort som fan ;)

Idag är jag lite trött i huvudet, snurrigt ibland, vaknade i morse och gjorde frulle och tittade på våra bästa år, var verkligen längesen jag såg det! Sedan har jag väl bara setat vid datorn änsålänge, förrutom när jag bråkade med en av mina bästa killkompisar! Det var fan inte kul.... gjorde ont i mitt hjärta. Men jag räcker kanske inte alltid till... och är det så att man behöver mig så får man fanimej RINGA... för jag förflyttar mig så himla mycket. Tror fortfarande att vi är osams.... men jag orkar inte med sånt där. Alltid ska folk klaga! Kan man inte säga nått bra jag gör istället för att hitta alla mina fel hela tiden?

Kom nyss på att jag skulle ha tvättat idag, skit också. Sitter just nu och väntar på mamma och syskonen. Vi ska äta pizza. Mumsigt! Senare när Sandra slutar klockan 16 ska vi åka till IKEA =D ska bli massa skoj! Första gången hennes bil åker på motorvägen! =D med henne alltså...

Pratade nyss lite med Putte! Vilken rolig prick det där är... haha.. kan inte sluta skratta! Internskämt är kul. =D

Nu ska jag lägga mig på sängen och vila i 10 min innan de kommer hit.

Puss från Tuss!

Kommentarer
Postat av: d

...

2010-08-01 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0