Mitt hem!

Idag har jag varit på jobbet, som vanligt! Jätteskoj dag, igen! Gick och köpte örhängen till min kollega, boss, och vän idag! Hon blev jätteglad! Och det var liksom meningen! Efter jobbet gick jag en sväng på stan och insåg att jag förtjänade att äta lyxmat så jag gick till ming palace och handlade mat och drog hem.







När jag kom hem åt jag mat, och myste framför tvn. Sen gick jag ner till Kicki och lånade hennes hammare och satte upp tavlor. Senare kom broren hit och vi satte upp fler tavlor och fixa lampan i hallen och åkte till coop och jag köpte blommor, krukor, rosa moppset! =D och fikabröd! Så nu jävlar!

Just nu sitter jag och har en fruktansvärd magkatarr och mensvärk samtidigt! Usch.. skjut mig istället?! Jag kommer säkert börja kräkas... det känns fan så! Vilket helvete! Har aldrig vart med om det förr?!

Astrött, ska nog sova.
I morgon ska jag jobba, sen får vi se ;)

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0