"jobbiga" dagar ;)

Hehe, då menar jag inte som nått dåligt. ;) Men jag har jobbat himla mycket senaste veckan och veckan som kommer eftersom min bästis har varit på semester i 2 veckors tid. Men jag klagar verkligen inte, klirr i kassan snarare! Hihi! Så kan det gå ;)

Idag kom lönen, har varit duktig flicka och betalade in alla räkningar igår kväll. De dras nog tyvärr inte förens på måndag, tji fick jag... men då dras de iallafall.. utan att jag behöver göra ett jävla skit! =D

Jag har inget vettigt att skriva känns det som, har aldrig riktigt tid att sitta vid datorn längre känner jag, är jag inte och jobbar, så är jag ute på vift eller hos Sandra, så det blir inte så mycket slöa-tid. Orkar aldrig... blir alltid bara så stressad av det när man inte är ensam... :/

Saknar bästaste...... hon är för långt bort.

Nu är jag trött. En vacker dag kommer amsterdambloggen och bilder... överallt.
Men nu...

Sova.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0