Tröttast.

Idag har jag varit på Vårdcentralen ganska så länge. Var hos kuratorn och efter det, sjukgymnasten. Nu undrar ni väl om jag är värsta sjuk? - Well, vill inte precis se det så kanske... behöver komma i form. Var asjobbigt med alla tyngder och övningar... men jag fixade det och fick hemläxa.

Sen efter att ha tränat hade jag ju självklart ont i hela kroppen, kände mig som överkokt spagetti. Bror min kom och hämtade mig och vi åkte ner på stan för att plocka upp mamsen och åkte och handlade på MAXI. Sen kom jag hem, lagade wok och käkade, sen fick jag skjuts till Vårdcentralen igen... Då skulle de kolla mitt "sår" på ryggen efter att jag (i måndags) fick mitt födelsemärke på ryggen borttaget. Det såg fint ut. Skönt det!

Åkte hem och nu väntar jag på att få äta kladdkaka. Jag är så obeskrivligt TRÖTT idag... vill typ verkligen sova nu. Men klockan är bara sju på kvällen... får nog vänta lite till.

Usch jag mår verkligen inte så bra just nu. Har hänt så mycket saker, (inget jag känner för att skriva för allmänheten) och det knäcker mig rejält. Men alla är vi människor.. vi hittar ett överlevnadssätt till slut.


Jag saknar...ehm, Dig. <3

Puss från Tuss!

Kommentarer
Postat av: olof

mig? Awww sötnos :)

2010-01-20 @ 11:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0