Nyårsafton / Nyårsdagen!

Nyårsafton firades ute i hällberga svedet tillsammans med min älskade flickvän och hennes familj. Även Roberts kompis George var där. Vi drack lite och spelade kort, sjöng wii´s "singstar" och roade oss. Det roligaste med hela kvällen var att Linus skulle skjuta raketer & fyrverkerier redo 00:00, men tio i tolv stod han i duschen! Vilken lustigkurre verkligen! Så vi andra sprang ut för att önska varandra gott nytt år! Han kom kanske 3 minuter över tolv och började skjuta... fett kul!
Vi var väl där till halv två (trodde vi) det var då M kom och hämtade oss. Grejen var bara det att hans bil körde ner i en snöhög och vi kom typ ingenstans, så det var bara gå ut ur bilen och börja skjuta på bilen och det tog ungefär en timme. Jisses. Ett minne man inte glömmer.... fan vilken början på det nya året... hahaha men nykter blev man iaf.



Sov hemma hos mig inatt, med min älskade vid min sida. Härligt, helt underbart! Åt frukost och sen blev vi upphämtade av Robert som skulle hem efter stan. Anette var bakis så hon var rätt trött, jag städade bort nyårs-stöket och plocka i orning lite där, och så gick jag och älskling ut med hundarna på promenad. Shit vad det var kallt. Sen borstade jag av hennes bil och skrapade rutor. Vilken energi man fick.. hahaha

Har nyss ätit god mat hemma hos Kicki, tittat på film, och nu ska vi välja ut vinnar-raden till V75 i morgon!

Det var min lilla uppdatering. Har ETT nyårslöfte i år, men det håller jag helt för mig själv.

PUSS från Tuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0