nightblogg.

Nu var jag tillbaka, kände för att skriva ett kvällsinlägg. Funderade ett tag och nu känner jag att det är dags att jag skaffar mig en almanacka så jag kan hålla ALLA saker samlade på samma ställe, och en bra idé ifall att mobilen inte vill fungera längre.  Sen vill jag tänka över min ekonomi, det måste jag vilket fall som helst göra när jag ska flytta, vill ha ett nytt konto, måste skaffa nytt visakort, för mitt går ut i april... och lite sånt. Det finns en grej till som jag vill göra klart, och de som känner mig vet vad jag menar då. Säger inget, så blir det inget pushande från olika håll. My buisness.

Jag ska snart gå och lägga mig, (såfort grannen över oss slutar ha sex med sin brud som stönar så högt), så man kan få lite sovro! Ska upp och jobba i morgon, både öppnar och stänger! Ska bli skojs! En utmaning! yeey!

Har uppdaterat bilddagboken lite grann, ska försöka bli bättre på det i år!
Godnatt folks.

Puss från Tuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med en kvällsblogg igen :) skriv mer här istället för på bilddagboken jag kan ju inte se dig där ändå ju..

2010-01-06 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0