Jobb:ig dag.

För det första. FÖR mycket andlighet i min omgivning, runt omkring, kring mig... jag blir galen! Kan man inte få vara ifred någon gång? Just nu håller morfar på att spöka hemma hos oss, skrämmer mamma, skrämmer mig, river ner grejer i köket, river ner saker i mitt rum, sen drar på min ryggrad som när han levde. Blev faktiskt ganska rädd denna gång, var inte alls beredd på det! Schysst av morfar att ge mig två siffor (2-4) som sedan visades skulle vara tvärtom på tottohästarna idag... taskigt.

Dagen på jobbet var jättetuff idag, men vi fixade det som alltid. Jag älskar mitt jobb, det är synd att vissa kunder måste sprida sin negativitet över en bara. :( Stängning idag... var ett tag sedan, men det gick väl.."bra". Jag längtar just nu bara efter att få vara ledig EN HEL dag! Sen är jag nöjd, sen kan jag jobba i evigheter utan ledighet, jag känner bara att jag börjar tappa krafterna nu, som jag behöver. Min kropp börjar säga ifrån, kan inte äta längre.... men jag vågar inte säga någonting till nån.

Nu ska jag ÄNTLIGEN få gå och sova. Har längtat efter sängen hela dagen!
Får hålla tummarna på att morgondagen blir bättre!



-Jag saknar dig!!!!!!!!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0