Jobb, presenter & rånförsök

Drog till jobbet i morse och var jättenära på att komma försent, jäklar vad det ska va mysigt på morgonen att man inte vill lämna sängen! I morgon ska jag gå upp tidigare, om jag orkar... när jag kom till jobbet så var Annelie där, brun som en pepparkaka och jätteglad, härligt att hon var tillbaka tycker jag! Inte nog med det, så fick jag presenter utav henne från Thailand också!!! Värsta sött ju! Fick ett armband och en sjal, jättefin. (TACK!!)

Det gick jättebra på jobbet, värmen var tillbaka också. Allt gick bra, tills jag var på väg hem och en utlänsk kille ville prova att råna mig, dock tog han ingenting, men jag har aldrig varit så chockad, rädd och ledsen på samma dag (!) förstår vissa personer nu, det är fan inte så jävla lätt när man blir helt paralyserad. Aldrig gå ensam i nyfors igen!

Sen har jag varit i lagersberg på besök. GICK hem sen, för jag missade bussen och orkade ändå inte åka ner på stan först och sen byta buss. Skönt efteråt att ha gått, men badet som jag ville ta fick jag inte ta, dumma rygg.

Hursomhelst, sov så gott alla! Så skriver jag mer i morgon!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0