Frozen!

I morse när jag vaknade ville jag bara ligga kvar... hjärtat mitt hade dragit till jobbet och jag var tvungen att gå upp för att ta medicin. Kände verkligen en känsla utav "fan idag vill jag hitta på nått skoj" och precis samma känsla hade svärmor. Så vi funderade först på att dra ner på stan men sen kom hon på den braiga idén att dra till IKEA, så vi ringde M och frågade om han ville åka dit och det ville han. Sen drog vi dit.... och min svärmor har varit en riktig liten piplisa idag! Hahahah.... fyfan hon är ju värre än Sandra när hon gnäller och piper.. hahahhaah fan vad jag skrattade!

Hon fynda saker och jag köpte bara min mat. Har inte så mycket pengar precis... men jag hade kul ändå. Fy satan bara vad kallt det är ute. Trodde mitt huvud skulle frysa ihjäl. Ont i pannan, kinder... öron. GOSH! Nej fy för att vara ute, hellre inne. Blev jätteglad över att träffa mitt älskade hjärta idag, saknat henne som fan! Är så kär så kär! <3 lööööv! <3

Har fortfarande ont i magen nånstans, nästan så jag vill ringa vådcentralen igen, men i morgon ska jag öppna och stänga så då hinner jag inte, måste hinna ringa sjukgymnasten iallafall!

Nu ska vi käka tacos och glo på tv. Myspys.
Men jag vill helst av allt ta ett varmt bad med min älskling. :(

Hoppas att ni haft en bra dag, trots den hemska kylan!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0