"du har ett öra på ryggen"

HAHAHA... jadu, kanske har jag det? Idag har dagen gått bra. Jobbade tillsammans med A idag! Tiden går alltid så fort då, har kommit in både jobbiga och trevliga folk idag. Spela roll om jag skriver det här, ingen vet vart jag jobbar ändå.. hihihi...

Mår inte sådär jättebra just nu. Men men... Jobbigt... I morgon kan jag inte ens spela tottosar, då lär jag få in min rad, bara för att jag inte KAN spela. Brukar va så. - Idiotiskt!

Fick min helt perfekt underbara julklapp av moster idag! (TACK!!!!) provade den nyss, i love it! Hihi! Nu saknas bara en del. Men den kan jag köpa själv eller önska mig i födelsedagspresent.

För övrigt så saknar jag Sandra just nu. Kanske dags att sova?

Puss från Tuss!

Kommentarer
Postat av: D

du kan få en peng av mig så du kan spela? :) <3

2010-01-16 @ 06:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0