Barnvakt åt mina gudbarn!

Söndagen blir till att åka över till Ebba och passa mina små älskade gudbarn. Hon skulle jobba 4 timmar idag och självklart ställer man upp! Och jag ska hitta på massa bus med dem idag, om jag har energi till det! Hihihi...



Sen ska jag hem och bara ta det lungt, får se om en annan raring dyker upp hemma hos mig sen då? Vore ju trevligt, saknar galet mycket!! <3

Att vakna i morse var ingen höjdare. Har aldrig känt mig så fruktansvärt tom och ensam i hela mitt liv. Tårarna föll ganska rejält. Varför, tänker jag inte skriva i bloggen... Mår inte så bra bara just nu. Och då passar det inte bättre än att träffa de små solstrålarna som får mitt hjärta att smälta!

Nu ska jag dra. Ebba har satt på kaffet redan!
Ni får ha en sån bra dag ni kan på en sån här tråkig SÖNDAG!


Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0