2 år




Idag är det min och Sandras två års dag. Tänk vad tiden går fort, det var min första tanke i morse när jag vaknade. Dessutom blev jag otroligt ledsen när jag trodde att jag hade min älskling vid min sida men när jag öppnade ögonen och ville hålla om henne, så var det ingen där, mer än en kudde...

Ska ju få träffa henne idag, och det kommer kännas helt underbart. Hoppas vi kan hitta på någonting trots att vi inte har så mycket pengar. Hade jag haft det idag så vet jag vad jag hade gjort... men det skriver jag inte här!

Kvart i ett ska jag först och främst till vårdcentralen och få ett födelsemärke bortplockat, sen måste vi ta oss ner till arbetsförmedligen för att få underskrift på våra papper. Jag är sugen på att gå ut på restaturang och moffa god mat med min älskling idag, men vet inte om hon känner för det. Skulle vara mysigt som satan.

Hursomhelst.... Tack mitt hjärta för att jag har fått uppleva 2 år med dig, fulla med allt möjligt. Motgångar, medgångar, skratt, gråt, galenskaper, utflykter, mysiga stunder och mycket mer! Jag ÄLSKAR DIG! <3

Nu ska jag äta mat. Sen blir det vårdcentralen om inte arbetsförmedligen före.
Puss från Tuss! (på hjärtat idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0