Spännande dag!

Vaknade runt nio i morse, gick upp kvart över och sydde mina leggings, åt lite frukost och läste lite på facebook och andra sidor, sen skulle jag logga in på bloggen och fastnade i en tjejs blogg om skönhetstävlingar för barn! Herregud vart är världen påväg? De kommer ju få hjärnan en aning vristad när de blir stora sen, thats for sure!

Väckte nyss min bror och ringde och väckte pappa. Vi ska åka och hämta min soffa runt 11 tiden. Spännande! =D den är skitfin! <3 (kan lägga in bild på den och fotöljen!)



Sen sitter jag och funderar lite. I dag ska sandra flytta. Ska bli jätteroligt att hjälpa till och så! Samtidigt tänker jag på min lägenhet! Funderar på vad jag ska ha för färger på väggarna och så. Får nog sätta mig ner och ta ett snack med syrran kanske?

Vad tror ni om det här?


Typ på tre av väggarna...


och den på en vägg, som fondtapet?


Jag funderar lite faktiskt. Tror att det kan bli väldigt fint! Men nu ska jag ge brorsan sin alla hjärtans dag present utav mig. För det är faktiskt en dag som JAG tycker är viktig att "fira". Kärleken är trots allt det viktigaste i mitt liv, och i mina ögon. <3

Ha en fin alla hjärtans dag!
Puss från Tuss!


Kommentarer
Postat av: Liza

Det blir snyggt! Blir snyggt också med tanke på att du har trägolv och soffan är ju ganska ljus.



Love you, sis!

2010-02-14 @ 19:34:05
URL: http://lizzah.blogg.se/
Postat av: Petra

Tror det blir skit snyggt med de tapeterna och den soffan!

2010-02-18 @ 23:31:55
URL: http://www.metrobloggen.se/Petra016

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0