Nyckeln...

Kortfattat om dagen...

Första dagen (efter långledigt) på jobbet idag! Löning och så händer det jag bara TÄNKTE i huvudet när jag skulle hämta beställningen vid lastkajen och tittade upp på sprinklersen och tänkte "coolt om de skulle gå igång om den brann" bara en tanke jag hade... inget mer än så! OOOPS..... dryga timmen efter går BRANDLARMET och alla måste ut från cityhuset. OMG! Inte bra att tänka tankar idag inte.. hahah.... vi gick ut, och jag hade ju lunch så jag åkte till rusta på min rast med lillebror som hämtade mig, och jag shoppa lite sen tillbaka till jobbet.

Efter jobbet hade jag fått min nyckel till lägenheten, så när jag slutat åkte vi till Willys. Jag handlade alla torrvaror. Skönt, avklarat, sen åkte vi hem och bror min åt mat, justja, vi hämtade sis. Sen hem och hämtade kartonger och åkte till mitt hem. De hade satt dit mitt namn på dörren! Shit vad jag blev glad att se det! =D Upp på vinden som var stor och läskig, spökade där gjorde det minsann, men det var bara välkomnande så jag blev inte rädd.

In med sakerna och sen hem. Nu är jag jättetrött och ska sova. Det blir jobb i morgon igen, behöver all energi jag kan få. Så...

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0