Jag ska flytta hemifrån!!

Jag åkte och kikade på en lägenhet idag med familjen, som jag sedan fastnade för. Jag rignde och visade intresse, vill ha den! Nu är den min snart! Och inte nog med det, han gav mig 1 mars som inflyttningsdag! Helt otroligt vad fort det går! Dessutom, gott folk, har jag ringt på en soffa på blocket som pappa ska köpa åt mig i morgon, med fotölj dessutom! Vilken snällis han är! <3

Äntligen får jag lite flyt i livet! Det känns bra! <3
Nu har jag ont i huvudet, och imorgon ska jag äntligen till jobbet igen!

Puss från Tuss!


Kommentarer
Postat av: Petra

Gud vad roligt för dig! :) Blir glad nu när jag ser att du är gladare igen :D Kram!

2010-02-10 @ 23:25:58
URL: http://www.metrobloggen.se/Petra016

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0