Flytta-hemifrån-tankar...

I dag sov jag ut rättså länge, skönt. Sen gick jag upp och käkade frukost och tog det lite lugnt, plocka ordning i mitt rum, sen tog jag mig en promenad över till Kicki och tog en fika. Hjälpte till att packa lite och hjälpa henne med gardinerna i hennes nya sovrum. Vi pratade lite om saker och ting... sen ringde Mats och vi drog ner till hans hyresvärdar och skrev papper och snackade, sen ringde jag på en lägenhet och vi åkte och käkade sen tittade vi på den på en gång, äntligen har jag lite flyt. Justja, hämtade mamma innan också. ;)

Säger då det... om man byter lite tapeter och dörrar så ABSOLUT det mysigaste! Vill ha! Nu var det iofs en kille som ville ha den som inte hade lämnat in papper på den än, men jag håller tummarna precis som mamma och mats att jag får den! <3

Annars finns det ju flera lägenheter! Just nu hade jag velat kika på sandras lägenhet, men får väl göra det på Söndag då jag ska hjälpa henne att flytta! Spännande!

Ha en bra dag! I morgon blir det IKEA!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0