BLÄkänslor gillar jag inte!!

Blä blä blä säger jag bara idag. Nu blir jag skeptisk och sånt hatar jag att vara, dessutom har jag ångest. Så jävla jobbigt när hjärnan, hjärtat och magkänslan krockar. Jag är en person som gör rätt snabba val ibland, som jag sedan sover på saken om och sen blir det katastrof.

Nu tänker jag på lägenheten jag snappade åt mig.. har inte skrivit kontrakt än (skönt) men jag känner att vissa saker gör mig fundersam... det jag vill ha är

Nära till stan
Bussförbindelser
När till folk
Normalhögt i tak
En dusch+toa (inte enskilt)
en mysig hall
KÖK med fin spis/kyl/frys
Bra läge av rätt sida av stan


Just nu känns det som att det där inte stämmer överens med det jag "har" på g. :( Och det gör mig en aning osäker på allting, och jag har inte riktigt kommit fram till vad den inre magkänslan säger mig. Måste nog ta reda på det först innan jag skriver på något papper. Så svårt att titta på lägenheter med folk med sig, för deras åsikter blir avgörande och jag tror att deras åsikter är mina tillslut.... så jag hinner inte tänka efter själv. Därför vill jag att Sandra och Kicki ska följa med mig och hjälpa mig avgöra.. för de är som jag.

Vill inte flytta bara för flyttandets skull... Helst vill jag bo vid tunavallen, för där trivs jag. Eller i värsta fall söder. Finns Rickards lägenhet kvar så funderar jag på om jag faktiskt vill ha den istället, om killen inte ville ha den. Får ta och kika en gång till så får jag bestämma mig helt sen.

Hoppas han ringer mig vid ett nu då! Så typiskt att man inte kan ta emot samtal idag. Men men :)

Puss från TUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0