You make me wanna fly away.

Nu hänger jag inte med alls längre. Varför gör du såhär emot mig? Tvingas ställa frågan: Vem är Du? ... Du är inte den jag blev tillsammans med, den jag älskar över allt på jorden, Vad fan hände?! Vad sysslar du med?!

Du utsätter mig bara mer och mer för smärta, jag mår asdåligt och jag trycker undan det SÅÅÅ sjukt många gånger och även fast Du vet hur jag mår, så fortsätter Du.... Vad vill du mig? Du säger (påstår) att du älskar mig, men ändå utsätter du mig för detta!?!?!

Jag älskar dig, och samtidigt avskyr jag dig på samma gång :/ Det stör mig att jag älskar nån så starkt som jag älskar dig. För du behandlar mig inte som guld, som jag bör bli behandlad. Och det ärdags att jag sätter ner foten och säger ifrån nu, för nu gör det FÖR ont! - Hör fan inte mer av dig om du inte kan ge mig vad jag vill ha.... och behöver.

Jag har fått nog. Och mitt hjärta blöder (och det finns inget stopp....) </3

Puss från Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0