Vatten vatten, bara vanligt vatten...

Internet ville inte fungera i morse när jag satte igång internet på min dator vid frukosten. Struntade i datorn och promenerade ner till jobbet i mycket god tid. Plask plask plask sa det under fötterna när jag kom till jobbet i morse. Jahaja, vatten rann över i kranen och vatten överallt på golvet. Vatten till grannbutiker osv.. vilken soppa. verkligen.
Jag ringde A i ren panik och hon kom sen in och hjälpte till. Jag fick såklart panikångest och hjärtat satt uppe i halsgropen. Tur att hon vet hur det är och kunde lugna ner mig, jag gick ut på en själrensande promenad för att lugna ner mig och kom tillbaka med ny energi. Var skönt, för jag var helt skakis. Efter min lunch fick vi iallafall igång allt som det skulle... skönt det.

För övrigt idag har jag bara varit helt förvirrad, rörigt i huvudet, yr... ja... yberstressad inombords. Tack till A som kom in nu på kvällen och hjälpte mig. Hon kände på sig att hon behövde komma dit och jag behövde henne där!

NU är jag äntligen hemma... typ... är hos mamma. Ska laga mat, och försöka få i mig den också, sen tänkte jag ta mig ett varmt avkopplande bad, för jag har ont överallt och behöver stressa ner. Mår verkligen inte bra idag.

Man tycker att jag borde vara trött på vatten idag, men ja... ironi.

Puss från (en trött) Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0