Tankar...

Tänker en hel del nu ikväll, på allt. Började gråta nyss. Har pratat med mamma i telefon och jag känner mig så fruktansvärt ensam. Jag mår inte så bra, tror jag. Verkar så iallafall. Jättekänslig och allt känns tungt.

Tankar borde inte få tänkas, saker och ting borde radera minnen tycker jag... som man mår dåligt av. Sitter och tänker på henne som fan just nu, önskar att saker hade slutat annorlunda. Vill spola tillbaka tiden, vill ändra saker... då hade jag mått så mycket bättre idag! Men kommer alltid tänka på henne... kommer alltid önska att jag kunde ändra saker, stoppa tiden, gjort saker ogjort.

De som känner mig väl vet vad jag pratar om.... Smärtan gör ont! Fruktansvärt... 

Anyway, sova ... för jag ska jobba igen i morgon. 

Godnattpuss från Tuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0