Mamma <3

Dagen har varit helt okej. Jobbade med A och E idag! Skoj! Efterjobbet tog jag en promenad (som vanligt) hem, fast jag gick hem till mamma. Där åt jag mat och tittade på idol tillsammans med henne och lillebror. Trevligt!

Mamma och jag skrattade som aldrig förr sen när vi satt på Facebook och tittade på videosnuttar! LOL jag tror aldrig jag skrattat så friskt med någon förr. <3 Tack mamma! Det var himla roligt!

Nu är jag ensam igen, hemma i min iskalla lägenhet. Ensam. Lika tråkigt att gå och lägga sig varje kväll... ont i magen som vanligt... :(

Men va ska man göra... bara att leva med det! Tog en egobild med systemkameran idag <3 Bjuder på den och säger godnatt, för nu ska jag sussa.





Puss från Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0