Känslig, och något virusliknande på g.

Sov bra inatt, dock mår jag inte så bra idag, vet inte om det är nån bacill eller virus som försöker göra mig sjuk, men jag har varit lite småseg idag och jättekänslig, vet inte vad det är med mig faktiskt... hoppas det var en endagsgrej. För tydligen märktes det på jobbet. - Jag vill må bra!

Trött som bara den nu, vill sova... men klockan är bara 18 så det känns lite väl tidigt... Ska åka och handla snart med min darling sen hem och mysa i soffan och försöka låta bli att frysa ihjäl. Måste fixa internet också, svårt att ha kontaktsurf...

När ska allt vända? eller börjar det gör det nu? - Jag vill ha svar...
Kanske mår jag bättre om jag gråter ut allt jag känner inombords?
Inte nog med det så börjar min bacillskräck bli värre IGEN! omg.. ska jag orka vara jobbig?

Puss från Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0