Julgransdebut, film-mys och julklappsinslag.

Kom hem efter en dag på jobbet, var helt slut när jag kom in hos mamma, och hon var snäll och hade mat till mig! <3 Åt och hjälpte mamma att slå in hennes julklappar till kusinerna bland annat, sedan kom syster över och vi hjälpte mamma och gjorde (enligt tradition) det vi brukar göra tillsammans, dvs klä julgranen! Myspys. Sedan hann jag både titta på robinsson, bada, laga matlåda och titta på film tillsammans med älskade mami. <3

Sen följde broren med mig hem och vi klädde min julgran. Debut, har alltid velat klä min alldeles egna julgran! Vilken underbar känsla <3<3<3 och snygg blev den, även om det kan tänkas se ut som en EMO gran :P haha!



Nu har jag myspys-känsla i min lägenhet, självklart även tända ljus tända. <3 Lyssnar på underbar julmusik.

Nu är det dags att sova. Glad att jag hann så mycket idag, även fast jag var slut och har ont överallt.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0