Julen 2010

Igår var det julafton. Och jag måste säga att det var himla mysigt. Vaknade tidigt och ville bara ligga och dra mig en stund till, men det var bara gå upp, klä sig och dra till kyrkan för att gå på traditonell kyrkbesök precis som varje jul, även fast jag inte är speciellt kristen. Hursomhelst, efter det gick vi hem och käkade julgröt och åkte till pappa för att hämta honom och sen till kyrkogården.

Det var iskallt ute, och efter kyrkogårdsbesöket åkte vi hem till mamma och åt mat och strax därpå gick vi hem till mig och fikade och tittade på kalles jul, öppnade julklappar och satt där ett bra tag. Drack lite bubbel med mamma och pappa också. - I mina nya champangeglas som jag fick i julklapp av alle <3

Första julaftonen på säkert 15 år som jag njutit av julafton, som hela familjen varit samlad, alla varit nyktra och trevliga och glada. Den kommer jag minnas lääänge..

Idag är det juldagen och inte mycket har hänt mer än att jag tittat på filmer på tvn idag.. typ halva dagen. Om en stund kommer moster och kusiner hit och firar jul med oss. Innan dess ska jag hinna hjälpa mamma med maten och tvätta håret och byta kläder... men det ska nog gå bra.

Jag tänker inte göra som alla andra.. och skriva ut vad jag fick i julklapp, för jag behöver liksom inte skryta.

Ha en trevlig fortsättning!

(btw hjärtat, jag saknar dig galet mycket... !!!)

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0