Julbord med jobbet<3

Idag har jag inte gjort alltförmycket på dagen, var nere på stan och fixa present till alle, sen åkte jag och robert till anette ett tag och drack kaffe och snacka lite. Sen hem för att tvätta håret för att sedan vandra ner på stan och käka julbord med mina knäppa vänner! <3

Jättemysigt. Fyfan vad man skrattar i det där sällskapet! Inte lite bilder blev det heller, och Anki med sitt "PEDRO" hela tiden.. LOL!  Tack för en kväll full med skratt.



Lite bubbel först kanske...



Mina kära kollegor! <3



I love my Ebba! <3 Jag ser ju lite onykter ut...hahaha...


Nu ska jag gå och sova, för klockan är massa mycket!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0