Årets sista jobbdag!

Idag jobbade jag årets sista jobbdag, iallafall för min del. Året har ju ett dygn kvar men jag tackade för mig i år, fortsätter nästa år (dvs på söndag). Det gick väl sådär, önskade väl att det inte var så folktomt på stan idag... men man kan inte få som man vill jämt, ellerhur?

Känner mig energilös idag, trött, och vill vila upp mig, behöver det. Behöver lite tid med mig själv... Vill släppa alla ansvar för en dag, en stund... bara ta hand om mig själv och inte göra ett skit.

I morgon är det nyårsafton, och folk tjoar och härjar... det är nyårsafton VARJE ÅR?! varför denna hysteri? ffs. Vad är det att fira egentligen? Jag har inga planer.. ska vara hemma och vid tolvslaget kommer mamma och hennes kusin upp till mig och tittar på fyrverkerier och skålar med skumpa med mig. SEN får vi väl se vad jag hittar på, om jag stannar hemma i min lgh eller om jag ger mig ut, hem till Ebba och dricker lite cider... vi får la se.

Man vill ju gärna ha lite bilder från årets sista dag.

Nu sitter jag hos mamma, är trött och hungrig efter en heldag, ska nog äta något.
(för övrigt sitter jag och tänker på nån jag råkar älska rätt mycket.. hihi)


Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0