Tack för en toppenkväll, brudar! <3

Hade en helt toppenkväll igår hemma hos Jennie! Vi umgicks, drack lite och körde "jag har aldrig", mycket roligare när det blir sådär allmänt och inte personligt. Via kort då alltså... Hihi jag är världsbäst på att veta hur mycket denna Joss klarar av att dricka, så jag hade precis så jag kände att "ne nu räcker det" bra tycker jag!


De där galna brudsen alltså... <3 kärlek på dem! Känner mig alltid så glad när jag träffar dem! Var längesen nu!
Skickar in lite pics nu va, eftersom ni lär va asnyfikna på mina brudar...hahaha... gud vad jag skrattade när jag såg bilderna! Och det värsta av allt, har Ida i mobilen HAHAHA! ;) visst Jennie?

SKÅL!

































Orkar inte lägga ut fler nu. De dyker upp i bilddagboken inom en snar framtid!

idag har jag jobbat hela 4 timmar... Nu ska jag ta det lungt.


Puss från Tuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0