1 års kalas och sånt där...

Det var ett tag sedan jag skrev i min blogg, anledningen till det är för att jag inte har haft något internet.

Idag jobbade jag, blev en lugn Söndag men rätt så skönt... efter jobbet åkte jag & Ebba hem till Alle och firade 1 år för företaget. Jippi yeeey! <3 Blev en champange-skål när vi kom och lite tilltugg, sedan grillade vi och åt. Mumsigt värre kan jag ju säga. Efter det en paus och sedan fika med tåååårta. Så himla god tårta! <3

lekte och busade med kattungarna och sen var klockan redan över tio. Så vi åkte hem,partyhatten på sniskan och blev avsläppt hemma av Ebba o co.... sen kom bror och hämtade mig och nu sitter jag hos mamma och lånar internet med min laptop. Hatar ensamheten, vill inte vara med om det. Det är inte kul.... mår dåligt av det.

Fatta hur bra jag skulle må om jag hade en partner på heltid. mysigt det skulle va. bara fick va lycklig... slippa ligga ensam om nätterna.... gudars. Finns ftan inget värre...


saknar någon just nu väldigt mycket!

Godnatt
Puss från tuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0