Wonderful!

Det är så sjukt fint väder ute, och det bästa av allt, - jag är ledig idag! Hihi! Min dag består utav sånglektion med Malin, sen åka hem till mamma en sväng, sen hem och laga mat, äta, dra hem till kicki på en kaffe och förmodligen sen hem till Ebba för att kolla hockey med henne och Andreas, träffa ungarna! <3

Tror min dag kommer bli helt fantastisk! <3
Idag lever jag! Fyfan ... på HÖG nivå!

Dessutom ger jag mig betyg 10 idag, för jag var duktig i natt. Och nu på morgonen har jag hunnit städa, diska och fixa mig på en timme typ. Men frullen hann jag inte med.




UPPDATERAT:

Efter sånglektionen pratade Malin med mig om att eventuellt arbeta extra med ett projekt hon har, lät ju intressant men jag vet inte om det är någonting för mig. Just nu sitter jag och funderar på mina inkomster, och utgifter hit och dit, alla pengar som måste sparas osv... dessutom vet jag inte hur det blir med skatteåterbäring. Skulle ju vara ganska så skönt om man visste det! Dessutom har jag inte skickat in UGA pengar så det blir 2000 mindre... hursomhelst. Tog paketpris på sånglektionerna på ca 3500 för 10 lektioner! Det var fett najs, var jättekul att sjunga idag och känna att det lät bra! Var längesen och det ger mig självförtroende!

Drog till mamma efter lektionen och fick äta mat. Slapp åka hem och laga mat, men det är bra för då kan jag laga den maten ikväll! Vi fick ett ryck och tog bilen till Överskottsbolaget och handlade till min födelsedag, engångsartiklar. Orka bry sig om en fet disk. Usch nej... dessutom ska jag få smörgåstårta av pappa på min födelsedag! Fyfan vad GOTT! Kan det inte bli lördag nu? :)

Jag var duktig och ringde TELE2 och avbeställde mitt abonnemang, värsta vuxet av mig! Hahaah! Btw, fick låna pengar av pappa... har fan inga pengar kvar nu och det är 10 dagar kvar till lön. Gosh. Snällt, tack! <3

Nu ska jag cykla till Kicki, sen ska jag hem till Ebba och gosa med mina gudbarn! <3 guuud vad jag längtar!
Ha en trevlig fortsatt dag, kul att ni läser min blogg!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0