tempo...

Har varit en mycket stressig dag idag, men det gick bra till slut. Stannade kvar efter jobbet och gjorde klart lite extra arbeten som skulle vara klara... kände mig duktig. Nu sitter jag och saknar, tänker, på den enda tryggheten i mitt liiv, som jag bara inte kan leva utan... SANDRA! Jag önskar jag var med henne nu... hon var jättesöt som ringde mig fastän hon festar med sina vänner nu!

Synd att folk inte bara kan låta henne få göra som HON vill! TACK hjärtat för att du ringde mig, jag blev så lugn och trygg av att prata med dig! Du är fan den enda som kan få mig så, därför är du så viktig i mitt liiv, plus att jag älskar dig som ingen annan på jorden! <3

Nu ska jag försöka gå och sova... måste skaka av mig och slappna av. I morgon jobbar jag stängning, sen ska jag träffa gosehjärtat! <3 längtar fruktansvärt mycket!

USCH sen kommer "valborg" som jag verkligen inte tycker om. BLÄ!

Kände för en stund sen att jag vill ringa till Em och bara prata om allt och inget, men kom på ganska snabbt att det kan jag fan inte göra, och då blev jag ledsen i ögat. HADE BEHÖVT HENNE NU! =(

godnatt!

Puss från Tuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0