morgontrafik!

Ja, jag lever fortfarande!

Har inte skrivit på ett tag, har inte riktigt haft tid med det, ska inte hända igen! Sitter just nu med en skaplig huvudvärk då jag inte fått någon sömn i natt för att jag haft ett antal andningssvårigheter x antal gånger, men jag lever! Dessutom ringde S i morse bara två timmar innan jag SOMNADE och prata om hotellet... förlåt! Jag var helt jätteförvirrad och trött. Somnade om, sen ringde min chef och fråga om jag kunde öppna för att hon är sjuk! YES! Jag älskar att öppna så varför inte! :D Somnade om en liten stund, sen ringde hon igen,  sen ringde en tjej om lägenheten direkt efter... hann snooza 3 sekunder till sen, sen fick jag sms från en annan kompis. Hahahah! Vilken morgontrafik det var i luren! Men det gillar vi! Hihihi.... Nu ska jag dock bara stressa iväg!

Så sjukt fint väder idag! Jag mår bra! <3

Ska jobba arslet av mig :D jag ska tjäna pengaaaaaar och det är inte så att det är jobbigt, snarare ASKUL! Såna jobb borde ALLA ha... men jag är en lyckans ost! <3

Det är fint väder, och jag är KÄR! <3

Puss från TUSSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0