Tidig morgon

Vaknade ovanligt tidigt i dag, sov ganska så stelt inatt eftersom jag inte hade mycket utrymme att vrida och vända på mig. Men jag hade konstigt nog inte ont i ryggen när jag vaknade! Hihi.

Idag ska jag till arbetspsykologen på arbetsförmedlingen klockan 11-12, jag uppfattade det som att hon mest vill se hur det går och har gått på praktiken och hur jag mår. Sen är jag sugen på att gå till nån bra frisör och klippa mig och slingblondera håret lite. Skulle vara roligt att göra någonting nytt och roligt för mig själv (och för en gångs skull undvika folks åsikter kring ens frisyr, eller hårfärg, vad ni anser mig passa i och inte).

Mår lite bättre idag än igår, men jag har lite smyg-ont-i-halsen. Tog så himla mycket läkemedel igår, har nog aldrig tagit så många i hela mitt liv. Jag är ju inte så mycket för sånt, tycker att det går över av sig självt ändå. De enda jag tar är Inside typ.

Har mensvärk som fan nu. Hoppas det går över snart!
Nu ska jag överlämna datorn till min darling igen...

Ha en fin dag, hör gärna av er!
Puss
J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0