Söndagsmys

Hej!
Kanske dags att uppdatera min blogg lite grann, eller vad tycker ni? Som några vet har jag varit lite sjuk men det börjar gå över nu sakta med säkert. Virussjukor är bara att vänta in, att de ska gå över av sig självt. Helgen har jag tillbringat med min älskade älskling, mycket mysigt! Min syster var här igår och fixade till min blogg lite grann, MYCKET SNÄLLT av henne! TACKTACK! =D<3.

Idag gick jag ut med Triton och var ute på morgonpromenad i en hel timme. Skönt för både Triton och mig! Vi gick en långpromenad, och det var nyttigt. Jag måste nämligen börja gå promenader som fan och jogga. Ska tappa 10 kg och DET SKA BARA BORT! Så det så.

Idag blir det Västerås med min älskade Sandra. Vi måste ladda upp våra garderober lite grann nu. Jag skulle behöva lite saker:

* En ny höst/vinterjacka
* Ett par nya höst/vinterskor
* En tjock tröja till
* Nya mysleggings
* Strumpor


Sen skulle det vara rätt skönt att ha nytt smink och löshår, men det får jag ta nån annan gång, lite senare.

Nu ska vi käka frukost, sen ska vi åka! Ha en fin dag allihopa!
Puss
J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0