Ny dag, nya tag.

Idag är det nya tag som gäller. Visst var det många som hade låg energinivå och var ledsna och sorgsna går, men idag ska man vara glad och göra det bästa av allt! På F är man i farten hela tiden och det är så himla kuuul att man tänker inte så mycket! Så jävla härligt verkligen!

Senare kanske (om allt går vägen) ska jag hem till älsklingshjärtat och mysa! Titta på IDOL och kanske äta lite mat?

Har inte så mycket mer att skriva. Jo, jag ska till arbetsförmedligen men det skrev jag i förra inlägget, och så ska jag förbi nygatan och lämna papper. Mycket spring... Tar det på min lunchrast. =)

För övrigt så var det en kille som skrev till mig på bilddagboken, jag kommenterade bara hans (trodde det var en tjejs bilddagbok) bild att jag tyckte den var fin, och då kom denna....





(Jag vill bara understryka att jag INTE känner denna person.)


PUSS OCH KRAM!
s - <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0