Krångel.

Idag har jag stått i köket och knådat deg och blivit helt förbannad på den, och mig själv. Glömde ingredienser i maten jag skulle laga och så stämmer inte receptet och allt blev helt sepe och stressframkallande, så det blev inte så bra. Men det skiter jag fullständigt i just nu. Har precis diskat och ätit. Broren tyckte det blev gott iallafall, försökte laga farmors "ungerska kuddar" men blev en fail.

Det är jättefint väder ute och jag känner för att bege mig ut en sväng, längtar så efter mitt älskade hjärta också. Hon slutar om 2 timmar och då tänker jag omfamna henne SOM FAN! <3

Måste hålla hårt i mina pengar nu känner jag. Satan i gatan vad de försvinner på saker jag inte behöver. :/ Jag bör gå en pengarkurs.

Fortfarande ingen som vill anmäla sig till att skaffa träningskort (eller som kanske redan har ett?) som kan tänka sig träna med lilla mig? Jag måste bli av med 10 kg och det är NU! Fyfan alltså... jävla fettopadda! PLUS att jag behöver lite motion och träna upp konditionen!

(och nej jag har inte ätstörningar eller anorexi) Det handlar bara om att jag vill trivas med den jag är och det gör jag inte nu. Jag lyckades förrut att gå ner 14kg och då kan jag fan lyckas igen med 10.

Hör av er!
Puss.
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0