Jättekul dag!

Det var verkligen en rolig dag idag, hela tiden! Gick bra på praktiken, och gick bra på arbetsförmedligen. Träffade på folk idag var jag än gick, som jag kände, trevligt när det händer! Och nu är det så roligt när folk frågar vad man göra nuförtiden, för nu kan jag säga någonting annat än "jag gör inget, jag är arbetslös" haha. Justja! Träffade på Göran och (nu minns jag inte vad hon heter)... från k68, de blev jätteglada när de såg mig i hissen och jag började berätta hur jag trivs och vad jag gör. Så roligt att andra blir glada för ens skull. Sånt gillar jag! Finns allt för många negativa runt omkring mig som tyvärr inte gör så... Tråkigt nog.

Fick massa beröm idag på praktiken, och så lärde jag mig nya saker, massa nya saker. Gick så fort att lära sig och allt. SKITROLIG DAG! Sen fick jag följa med A till lagret in i det "hemliga rummet" i City huset! Häftigt! Hade jag ingen aning om existerade ens. Coolt, mycket coolt.

Sen åkte jag iaf hem till älskling och var där fram tills efter idol då jag åkte hem. Nu är jag hemma! Imorgon blir det nog att passa gudbarnen medan Ebba är på sjukan... Men det blir bara kul! Älskar ju dem så mycket.

Nu ska jag sussa.
Puss, Hej!
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0