Helgen =)

Fredagen blev att åka hem till Ida med Ebba och umgicks lite, mot kvällen blev det Nisses, helt okej där öven om vissa saker inte blev så bra sen...Tack gumman för nyheten <3 även om det var fel tillfälle att ge mig det. Hihih. En och annan tår rann längst kinden, men jag blev bara så himla glad! Tack för kvällen... Natten spenderade jag i min flickväns varma famn... Hihi.

Lördagen blev myspys hela dagen! Jag och älsklingshjärtat gjorde den dagen till en total mysdag! åkte dock ut en sväng till folket på landet och hälsade på en stund, stumpan min tvättade bilen, och så... sen åkte vi hemåt och tog en sväng förbi Ekängen och köpte kött och potatisklyftor, och choklaaaad! Sen åkte vi hem och lagade mysmiddag tillsammans med en film, och det blev helt underbart perfekt mysigt, tack älskling, det var guld värt! <3 vi tittade på perfect stranger med Bruce Willis och Hallie Berry. - Den var skitbra! Spännande!

Söndagen (idag) blev till att åka ut till odlaren med älskling och triton, för att låta honom springa av sig lite, sen hem och spelade på tottosar, jag & mina syskon åkte till IKEA. Vi kikade runt, min syster köpte en massa saker, jag köpte 2pack diskborstar för 7kr Hehe! (om man vill att jag ska hjälpa till hemma och diska så gäller det att ha rätt diskborstar) och så lämnade vi tillbaka tritons säng också. Och det gick kanonbra!

Snart ska vi käka, äta rester från igår. Mums! Sen blir det nog att vi åker och köper en film nånstans eller så, och förbi mig så jag kan hämta mina tabletter... Ser fram emot i morgon och TISDAG då jag börjar utbildas! Jobba med Ebba <3

Underbara LIV <3
Tack ni som gör mitt liv värt att leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0