Grattis Emil

Idag fyller min systers pojkvän år och vi är hos dem nu och firar honom. Orkade inte äta så mkt fika. Min käraste Sandra är på jobbet och slutar inte förens 20 ikväll. Hon skulle komma hem till mig sen, hoppas vi ska köpa mat på målet. Vore så mumsigt!

Dagen var skitbra idag på praktiken, tog en extra praktikdag idag, och slutade klockan tre, men stannade kvar till klockan fem (för vi hade så himla roligt!!!) ser ut som att jag har jobb snart ;) och det ser jag fram emot som fan. Ska dit i morgon och hämta mitt minneskort för jag glömde det kvar.

Längtar efter min älskling nu!!! Snart börjar Idol!
Ha det så bra!
Tjao

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag förstår inte hur ni kan äta på Målet. Är ju inte alls gott! ;P

2009-09-27 @ 00:15:14
URL: http://lizzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0