En liten uppdatering...

När jag kom till Arbetsförmedligen så var det jättemycket folk som skulle in (innan de öppnat) kändes som värsta idolkön alltså. När de öppnade så rusade alla in, alla ville väl vara först antar jag. Jag gick in och satte mig och väntade på att Caroline och Carina skulle komma och hämta mig, och det gjorde dem rätt snart. Vi åkte hiss upp och träffade ännu en person för att tillsammans sätta oss ner i ett rum och prata. Det var min jobbcoach, min handläggare och en arbetspsylolog. Kändes väldigt nervöst men det gick bra och vi kom fram til att jag inte är redo för att jobba ännu utan ska praktisera tills jag känner att det funkar, samtidigt som jag har kontakt med arb.psykologen. Låter ju bra.... vad skönt.

Efter att jag varit på Arbetsförmedligen,gick jag till Fuji Fotocenter och tittade om bästis jobbade, och det gjorde hon. De välkomnade mig glatt in och jag drack lite kaffe. Mycket trevligt, sen pratade jag och Annelie om praktiken och så... kändes bra. Tittade på klockan och såg att jag HANN titta på Våra bästa år, så jag åkte hem,och så passade jag på att käka under tiden. Spännande!!!

Det händer en hel del just nu, och just idag! Min telefon har ringt typ hela dagen! Mamma, Pappa, L, Sandra, Ebba, Jobbcoachen, och nån försäljare... haha! Roligt att jag kan va till hjälp då!

Var nyss på stan, gick runt lite med Ebba, och sen med syrran, sen när jag skulle åka hem så ropar en kille till mig "Tjeeejen! Du är fett fiiin" jag tittade på honom och han log massor! Hahaha! Förlåt, men jag blev faktiskt glad av att höra att man är det!.... sen att en person blev sur kan jag inte göra så mycket åt... Det är ju inte så att jag sa eller gjorde nått tillbaka.

Anyway, kom precis hem från Tunapark och landet med bror. Säger bara en sak, D&G nya parfym luktar mumsigt gott!!!! Och jag har shoppat en ny hairspray idag, deo, rakhyvlar, två filmer för 20spänn! och ett nytt puder,var skitlängesen jag använde sånt, mysigt lent i ansiktet....

Nu har jag precis duschat, och ska åka till svärmor och mumsa hembakad pizza, sen ska jag hem igen!
Puss och kram (och håller tummarna för Ronny att han klarar körkortet!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var bara själva sättet du sa det på... PUSSEN!

2009-09-01 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0