Barnvakt

Klockan är fem över tio och jag sitter just nu hemma hos Ebba och barnvaktar hennes änglar. Hon var tvungen att åka upp till akuten och röntgen, hoppas att det går bra och att de hittar nått fel på henne. Barnvakt, jaa hm.. det var lättare sagt än gjort... Thias är skitsur för att jag inte vet om han får spela nintendo, och jag vet inte hur man sätter på film eller om vi ens får det... Men men... snart börjar våra bästa år =D och det säger allt.

Saknar min älskling också. skriver senare.. tjao

***

(6 timmar och 40 minuter senare)


Tjohej!
Har varit hos Ebba tills hon kom hem, då fick hon värsta bakrycket och satte igång och storbakade massor av olika kakor!!! Hahaha! skitknasig brud den där Ebba, men vafan... hon är ju min bästis så det är ju inte så konstigt... Sen skulle jag hjälpa henne att knäcka ett ägg för att jag skulle pensla på kakorna, så är jag beredd på att knäcka det och säger "ägghuvud" och det var rena rama otursordet, för jag tappade på nått konstigt sätt ner ägget under bordet. Tyvärr finns det bildbevis! Fyfan vad jag skrattade, jag tappade fan luften ett tag....LOL!  Som tur var så slickade Simon (katten) i sig ägget, så det var inte helt onödigt... HAHAHAHA! ;)

Nu är det jobbigt, jag känner mig seg, varm och svag. Har ont i kroppen och världens huvudvärk. Och jag har massor att göra känner jag. Ska baka mockarutor åt Thias kalas, och fixa mitt rum, städa garderoben, hinna vila, lägga in bilder på datorn, fixa fotoalbumet, och så mitt i allt detta jobbiga (inte nog med att jag verkligen inte orkar vara vaken och har ont överallt) ska jag tydligen få på mig världens äckligaste disk också. SNÄLLT! De ger mig alltid de jobbigaste diskarna när jag som minst orkar! Varje gång!!! jag tänker vägra! Mammas moster och kusin var här nyss och fikade med oss, och så tittade vi på lite gamla kort. Det var mycket trevligt, det har jag inte gjort sedan mormor och morfar levde (saknar dem!!!!).

Men men... känner på mig att någonting kommer knasa sig idag, men vad vet jag inte än... Orkar inte med sånt! - Sitter och saknar hjärtat mitt just nu som fan. Längtar till Idol......


God damnit vad jag har ont i huvudet. :/
ska försöka vila lite, och stressa ner.

För övrigt så har jag och älsklingshjärtat varit tillsammans i 1år och 8 månader idag! <3
Känns underbart! KÄRLEK PÅ DIG HJÄRTAT! <3 <3 <3 <3


Puss, hej!
J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0