Arbetsförmedligen kallar...

Nu är klockan halv tio, om en halvtimme ska jag befinna mig på Arbetsförmedligen och disskutera angående om jag ska praktisera eller fortsätta söka jobb som vanligt. Det jag vill göra, som jag känner att jag brinner för, är att få chansen till Ebbas systers butik. För jag vet att jag skulle trivas som fan där. Så varma positiva människor med fina energier överallt. Skulle inte ha tråkigt en enda gång. - Hursomhelst, nu sitter jag och dricker Oboy för första gången på evigheter, ska snart sminka mig och leta fram en kofta, sen ska jag ta cykeln ner på stan...

Jag känner mig så fruktansvärt ensam. Kunde inte sova i natt... det saknades någonting... som jag saknar.

Tack Ebba för att du finns i mitt liv, och dina underbara ungar! <3 Hade jag inte träffat er igår så hade jag nog suttit och gråtit hela dagen eller nått... Känns tryggt att veta att ni finns där!

Igår kväll satt jag hela kvällen och skrev med Adam (min syssling) han är så himla rolig, och så snäll! Fan vad roligt det var att kunna prata så länge och om så mycket med honom! Fast att han suger på Engelska. Hahahaha!

Well, kan inte sitta här hela dagen,ska snart iväg... Men man kanske skulle göra sig lite snygg idag så man kan få höra lite fina saker ;) Var ett tag sen nu....

Puss
Och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0