Omg

Jag fick höra igår att min kusin L råkade ut för ett rånförsök, men rånaren åkte på en fet höger och blöddei ansiktet. Fan vad stolt jag blev, ingen tolerans där inte! Sen fick jag höra idag att min syster eldade upp håret igår! Otur. Inte lika stolt. Hahahaha, men ändå... stackars min älskade sis! =/

Idag har vi ätit god mat hos M&M och sedan bjöd jag på tårta, eftersom Triton har födelsedag idag! Orkar inte skriva så mycket mer faktiskt, har haft fullt upp idag, var och släppte Triton så han fick springa, och tog vägen förbi vårdcentralen. Missade mitt möte på AF idag men det löste vi senare. Dessutom är alla ärenden avklarade! BRA!

Nu ska jag ta mig ett bad, har så ont i ryggen. Att jag aldrig ska lära mig bära saker RÄTT! Dessutom gör det ont i armlederna och överarmarna, känns som värsta misshandeln....men men det går kanske över snart.

I morgon blir det praktik! YEY! Då ska jag fixa lite bilder. Ser fram emot det som fasen!

Ha det så bra.
Puss från Tuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0