Lugn lördag

Idag blir det en lugn lördag med S. Vi orkar inte göra någonting idag. Vi bara lever, existerar och "är" idag, tillsammans. Man orkar inte göra så mycket när man är i farten hela tiden, så ser vi båda på saken idag. Det är Strängnäs marknad idag och ingen har ens frågat om man ville följa med. Jag är kanske inte så viktig att fråga... men men...

Jag som älskar marknader =/ Svärmor frågade om vi ville gå ut ikväll och kolla fotbollen, men vi orkar fan inte! Ska vi bli sånadär sönderarbetande människor som är trötta efter jobbet och bara degar tills man somnar?

***

HAHA! Min mysis sitter och sjunger "vila i denna källa" jättefalskt (med flit?) nu och både jag och triton väntar på att hon ska vara tyst. Hihihihihihi.... <3 Inte så mys. Däremot är det hur mysigt som helst att pussas! Man blir så bortskämd i ett förhållande och man pussas förlite, det liksom blir inte lika viktigt, det som är såååå mysigt! Visste ni att pussar/kyssar återförenar kärleksenergier hos varandra? - <3

Jag sitter och är jättesugen på kebabtallrik från målet! Och så lite spel på tottosar!
Ni får ha det så bra! Hör gärna av er! (Ber om ursäkt för att jag är dålig på att svara på samtal)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0