känslig som fan

Fy satan vad det är jobbigt att sitta och le och känna inom sig hur man bara vill falla ut i gråt! Jag klarar snart inte att hålla in det länge till!

Det har hänt en sak idag som gjorde att jag fick ont i magen, innan dess var en person jätteirriterad på mig och jag hatar det, för det får mig att känna mig så jävla värdelös! Jag fick stå och vänta på någon i 20 minuter och frysa fötterna av mig, och jag är sjuk.

dessutom känner jag mig så fruktansvärt utanför idag. Och varje fråga jag ställer ger tillbaka ett irriterat, kort, surt svar. Det är fan inge kul att leva idag, men jag vet inte hur jag ska göra det bästa utav det.

De sitter och skrattar och har kul, jag sitter och kämpar för att inte gråta helt hysteriskt. De antog att jag inte ville vara med på att spela kort, frågade inte ens först, sen... lätt att skicka upp mig till datorn istället.

Vad ska jag göra nu då? kommer jag börja gråta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0