IKEAshopping!

I dag var jag och mina syskon i Västerås! Bland annat på IKEA, där jag shoppade loss för ovanlighetensskull, *NOT* hihi. Grejen är den, att jag har länge funderat på att köpa möbler i min stil, dvs svartbrunt. Så jag köpte ett nytt databord (ett likadant i svartbrunt, bara att det jag har är vitt) och sedan köpte jag en svartbrun byrå! Har velat köpa en ny byrå hur länge som helst men har inte haft råd, eller har inte tyckt att jag haft det. Nu slog jag till!


Så här ser mitt gamla databord ut, köpte likadant bara att det var svartbrunt.
Mitt vita är till salu!



Nu har jag bara ett litet problem. Vet inte riktigt vad jag ska göra av mina "gamla" (välskötta) möbler. Ska man sälja dem på BLOCKET eller finns det någon som vill ha, eller eventuellt köpa?


En sådan fast VIT har jag till salu om någon är intresserad!

Hör av er om ni är intresserade eller vet någon som kan vara!

Förövrigt så GRATTIS till mig och älsk på våran 1år och 9 månaders dag! <3 LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0