hundfilm

Vaknade med feber i morse, men den gick över rätt snart. Fortfarande förkyld men inte så farligt så jag inte kan leva med det, hehe. Har en typ av magvärk just nu som jag däremot vill slippa, men jag ska inte sitta och beklaga mig i min blogg nu så... hm, jo just ja! Jag tittade på en film nyss med massa små hundar, den där chihuahua i beverly hills. Fan att man ska lyckas gråta i slutet när allt blir så lyckligt! Måste jag vara så jäkla känslig mot lyckliga slut? Hahahahaha... kände mig verkligen helt patetisk och löjlig när jag grinade att jag fick säga åt mig själv att sluta böla för ett par hundar i en film. LOLZ PÅ MIG! HAHA!

I dag ska vi till Robert och Anette en stund. Men jag ska nog hinna laga lite mat innan dess. Idag blir det kycklingpytt! Mumsigt som bara den!

Senare idag (om jag hinner) ska jag sätta mig ner och skriva lite på sälj annonsen för bilen. Tråkigt att det finns folk som blir sura för att jag ska sälja den, men vad ska jag göra? Man kan inte hålla hårt i minnesprylar för alltid, speciellt inte trasiga och dyra sådana som man kan sälja och skaffa bättre, i detta fall bil. Tro mig, jag har tänkt igenom detta 100 gånger noggrant. Vill ni ha den så köp den av mig istället för att sura.

Ni får ha det så bra!

Puss från Tuss!

Kommentarer
Postat av: Liza

fattar inte varför folk ska bli så sura för att man vill sälja den där bilen. Hade jag fått som jag tänkt från början, så hade den redan varit såld för jättelängesedan!

Ska hjälpa dig skriva annonsen!



/Sis

2009-10-27 @ 10:21:01
URL: http://lizzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0