Begravning och födelsedag.

Hej bloggen!
Var ett tag sen jag skrev någonting. Sandra och jag var på begravning i fredags med hennes pappas familj, träffade Eddie där (som jag inte sett på väääldigt länge) sen firade vi Sebastian på hans födelsedag senare på dagen. Men jag tyckte inte det var så speciellt kul eftersom folk alltid ska dra så tidigt. Då tycker jag inte att man behöver komma. De tär mer tecken på att man inte är så intresserad. Hm... vi tittade på idol tillsammans och sen åkte jag och sandra hem till henne, hann vara där ett tag sen åkte vi och hämtade Anette som hade varit på fest och handlade på målet och åkte ut på landet och sen hem och sov. Skönt. Fullpackad dag.

Vad har hänt mer? Hm. Jo, inte så mycket faktiskt. Var rätt lugnt i helgen.

Idag har jag varit duktig och ätit en riktig frukost. Ägg, kaffe, smörgås osv. Mumsigt! Man mår verkligen mycket bättre på dagen när man ätit en riktig frukost. Aldrig mer ska jag hoppa över den. Satt och tittade på våra bästa år med mamma och sen kikade vi lite på kort tillsammans. Fixade mig och så åkte vi ner på stan. Fikade med syster (och mamma +bror) och kikade in en snabbis på jobbet. Annelie berättade att jag har rätt till lönebidrag. Så jag skickade nyss iväg ett mail till min handledare på AF. Anyway. Sen drog vi till tuna park och sen fick jag skjuts hem till Sandra.

Vi får la se vad som händer ikväll =) Imorgon eller i övermorgon vill jag hinna göra synundersökning och skicka iväg mitt papper med posten.

Vad har ni gjort idag?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0