vinter seg

Usch, idag är jag segare än segast känner jag. Undrar lite smått om jag börjar bli sjuk i knorrsjukan, för jag känner mig så himla trött, orkar ingenting, hjärnan orkar ingenting, har lite ont i magen, dunderhuvudvärk, och jag varierar med frossa och feber... ORKA! Vill typ sova, men klockan är bara 18 så det känns lite väl tidigt...

Saknar min Sandra också! <3 

Skulle ha träffat Ebba idag, men jag blev dålig så det sket sig. Får se om jag mår bättre i morgon! Isåfall drar jag till jobbet, annars får jag stanna hemma och bli bättre. Finns inte så mycket mer att göra isåfall.u ska 

I morgon ska mitt hjärta följa med Johanna till stallet och rida, kul för dem! =) Och på Onsdag också... jag vill också följa meeeeed. Hihihih.... ;P


Nu ska jag spela betapet med Anette och Robert!
Ha det så bra!


Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0