Lilla blå och gröna fotocenter.

Sitter just nu här, har precis kommit innanför dörren efter att ha varit och spelat på totto och handlat bröd på ICA. Innan dess var jag på jobbet och var där till stängning, tog bussen hem efteråt. Om typ en kvart eller så, kommer dem och hämtar bilen ifrån oss. Det känns lite sorgligt, men skönt samtidigt... Äntligen ska den får resa iväg till några som kör den och gör om den till nått annat. 

Saknar min flickvän!!! Och så har jag en fruktansvärd huvudvärk idag. Önskar jag fick sluta ögonen och veta att när jag vaknar i morgon så ligger min vackraste brevid mig... men jag får vänta till i morgon natt!

Jo, justja! Alle lärde mig att slå in paket på olika sätt idag! Det var jätteskojsigt och lärorikt. Vi försökte komma på vad jag INTE har lärt mig än, men jag kan allt inom produktionen! Och jag är glad över det, för jag vill verkligen stanna där så länge butiken finns! Trivs verkligen helhjärtat där!

Hoppas ni har haft en bra dag!

Nu vill jag göra mackor och slänga mig i sängen framför tvn, men de ringer väl närsomhelst så... jag måste väl vara beredd på att gå ner och överlämna nycklarna!

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0